Despre SEX fără perdea

Despre SEX fără perdea | «Mă simt ca un trofeu de care a uitat» POSTAT: 22 Mai 2014, Ora 23:45 "Mă cheamă Sandy, am 30 de ani şi sunt căsătorită de 5 ani. Arăt foarte bine, o spun fără falsă modestie, aşa că nu înţeleg de ce soţul meu nu mai face dragoste cu mine decât foarte rar. De fapt, totul s-a rărit între noi de o vreme - comunicarea, timpul petrecut împreună... Doar când ieşim cu prietenii se poartă de parcă ar fi la fel de îndrăgostit ca în prima zi, dar bănuiesc că o face de ochii lumii. Mă simt ca un trofeu de care a fost mândru când şi l-a adjudecat şi de care acum a uitat. Ce credeţi că se întâmplă? Şi ce aş putea face să-l recâştig? Mulţumesc." Mai mult: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/despre-sex-fara-perdea-ma-simt-ca-un-trofeu-de-care-a-uitat-493268.html#ixzz32XuQPaOB
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

la intamplare